SZCZĘŚLIWY KAWALER

By Kawaler Filip - 23:30

Wakacje minęły zbyt szybko! Po powrocie do domu spotkała mnie przemiła niespodzianka dostałem prezent od mojej cioci kreatywnej, przepiękne 3 muchy! Ciocia dba aby logo kawalera nie było tylko na blogu. I jak taki mały kawaler odwdzięczy się... może kilkoma pięknymi uśmiechami :).
Na moim koncie w fundacji pojawiła się przemiła niespodzianka, ciocia Madzia potajemnie przed kawalerem wpłaciła na kawalerskie konto pieniążki na rehabilitację. Bardzo dziękuję i przesyłam te same uśmiechy co do cioci kreatywnej. Mam nadzieję, że ciotki się podzielą :). Jestem szczęśliwy! tyle osób lubi mnie, pomaga... dba o mnie! DZIĘKUJE :)

kto tak potrafi?







  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. A ja po muszkach widzę, jaki już z Ciebie duży chłopczyk. Pierwsze były takie malutkie...;-)

    OdpowiedzUsuń