DWU LETNI PRZEDSZKOLAK :)

By Kawaler Filip - 12:24

 ciastka urodzinowe od kuzyna Maksa ;) 
tak było w sobotę... dwa latka mam :)
 a tak było dzisiaj.... 7 wrzesień 2015 godzina 19:45 kawaler właśnie kończy 2 lata... w tak ważnej chwili ćwiczy jogę, ogląda bajkę urodzinową jednocześnie inhalując się. Kto tak potrafi :) ;) :). Już nic nie wspominam o tejpach na nosie, które mają pomóc w walce z katarem i skonfiskowanym portfelu taty :).

Dwa lata temu o godzinie 19:45 ujrzałem jakieś zielone ludziki... ponoć to byli lekarze :) a ja zostałem oficjalnie mieszkańcem Ziemi :). Namieszałem dość mocno w dniu porodu wstępna diagnoza zespół downa została po miesiącu potwierdzona. Rodzice bardzo martwili się jak ja sobie poradzę w życiu, dlaczego akurat na mnie trafił ten chromosom, dużo mieli smutnych myśli a ja nie umiałem wtedy pokazać, powiedzieć że damy radę! Teraz dalej nie umiem mówić ale uśmiechem kawalera staram się te zmartwienia wygonić z serduszek rodziców. Bardzo kocham swoją rodzinkę. Teraz jako dwulatek zaczynam nowy etap w swoim życiu :). Od 1 października rozpoczynam naukę w przedszkolu a dokładnie w Niepublicznym Specjalnym Punkcie Przedszkolnym. Długo mama z tatą debatowali co będzie dla kawalera najlepsze... czy pozostać dalej w 1 grupie w żłobku (dla nie zorientowanych... kibluje w 1 grupie bo jeszcze nie chodzę) czy posłać pociechę do przedszkola specjalnego. I w ten oto sposób zostałem przedszkolakiem, mam w planie nauczyć się wiele przydatnych umiejętności, które pozwolą mi w przyszłości odnaleźć się w przedszkolu integracyjnym. Mocno trzymajcie kciuki za kawalera :).

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze