RAKI NIEBORAKI

By Kawaler Filip - 13:30

Wrzesień 2015 okazał się bardzo pracowity w tygodniu mam 8 godzin zajęć. Miałem początkowo zrezygnować z niektórych ale wszystkie wydają mi się ważne i potrzebne. W moim przypadku bez pracy nie ma kołaczy, muszę ciężko pracować aby dorównać rówieśnikom choć w połowie. Rodzice na co dzień widzą jak dużo czasu zajmuje mi nauka podstawowych rzeczy, które bez trudu przychodzą rówieśnikom. Oni wiedzą najlepiej jak ciężko pracuje, bardzo mnie chwalą, wspierają przy takim dopingu jest mega motywacja. 
Coraz pewniej i częściej raczkuję :) :) idą raki nieboraki :). Jest to dla mnie bardzo duży sukces. Dzięki rakom nieborakom wzmocnie mięśnie brzucha! 
Dziś od rana miałem gorączkę ponad 38 stopni, byłem bardzo słaby i nie miałem nastroju na nic. Po podaniu paracetamolu gorączka spadła. Wieczorem zabrałem się wraz z rodzicami za porządku. Moim ulubionym miejscem w mieszkaniu jest łazienka. 
 Sprzątam klocki, wszystkie lądują w wannie. 


 Później zabrałem się za odkurzanie. 
 I ustawiłem program "codzienne pranie" :)
 Po pracowitym dniu... czas na kąpiel :).
 To jest moje ulubione miejsce w mieszkaniu, kiedyś  stała tam szczotka do toalety. Ale to było kiedyś :), teraz to moja "miejscówka"!

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze