WIELKI POWRÓT PIASKOWNICY KAWALERA

By Kawaler Filip - 13:30

moja super wypasiona czapka ma naklejkę.... teraz taka moda :D, że się jej nie zdejmuje :D no to jako kawaler też i ja ją mam :D



  






jak to koniec zabawy ?!




z kuzynem Kamilkiem szalejemy w piaskownicy :) 

Moja super extra wypasiona piaskownica po remoncie wróciła na swoje miejsce... bardzo tęskniłem :). Wraz z powrotem obowiązków, mam czas wolny tylko w weekendy. Przez okres wakacji zmniejszyłem ilość suplementów, teraz wróciłem do zielonej herbaty i kurkumy. Znacznie zwiększyła się moja aktywność, zrobiłem się bardziej rozgadany. Nie wiadomo czy to wynik suplementów a może ja mam więcej sił witalnych :). Powoli rozkręcam się z chodzeniem przy meblach, wannie, wstaje sam przy pralce i próbuje zmienić ustawienia prania :). Ulubionym zajęciem jest wrzucanie WSZYSTKIEGO do wanny! Ostatnio zrobiłem się trochę uparty i próbuję wymusić płaczem coś co mnie akurat bardzo interesuje. Jeszcze dwa tygodnie i zaczynam tralalalalalala przedszkole :). 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze