CZEŚĆ! PIESKU :)!

By Kawaler Filip - 13:58

Po dość długiej nieobecności na blogu opowiem wam co u mnie słychać. Nie miałem weny ani też nie chciałem "powtarzać się" a chcę pisać do was o fajnych ciekawych moich małych i dużych przygodach. Bo zanudzać cały czas o tym samym... że dzielnie ćwiczę, że chodzę do logopedy, że mam dużo zajęć, że jestem pracowity jak pszczółka no i skromny, to każdy z moich realnych i wirtualnych przyjaciół wie. Pierwszy tydzień w przedszkolu minął bardzo fajnie :). Dodatkowo z dnia na dzień coraz pewniej chodzę przy meblach, tę nową umiejętność wykorzystałem u dziadków. Zobaczyłem sąsiada Skotiego i postanowiłem się z nim przywitać. 
 Jeszcze kilka kroków :)

 CZEŚĆ PIESKU :)
 jaki jesteś fajny :)
 choć przytulę Cię :)


  no to PA PA PA piesku :) 
 PA PA PA 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze