BASEN KAWALERA CIĄGLE NA TOPIE

Basen jest już w moim posiadaniu dobre 1,5 roku i dalej jest moim faworytem. Czasem jest schowany w szafie aby się nie znudził :). Basen z kulkami + migające "sylwestrowe światełko" idealny zestaw do domowej integracji sensorycznej. 
Kawaler bardzo potrzebuje tego typu bodźców przy obniżonym napięciu ciała mam wiele deficytów i bardzo lubię dotykać różne faktury, różne konsystencje np. kisiel, zwijanie kocem "w naleśnika"..... ach z utęsknieniem czekam na wiosnę i wojaże w piaskownicy!


 taaaaaki jestem silny!!!!!
migające światełka

Ostatnio urosła mi głowa a wraz jej wzrostem przypomniałem sobie o operacji z przed dwóch lata. Kości na czole dość mocno mi się wybrzuszyły w miejscu przecięcia czaszki. Wiem, że po operacji głowa zmieni się 16 tys. razy jak nie więcej i nie mam się tym martwić, ale na ten moment niezbyt ładnie główka mi się ukształtowała. Oby do wiosny wszystko  wróciło do normy!

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz