KULKI

By Kawaler Filip - 03:26



 pozwól mamo wyrzucać kulki.....!
 trening :)





Kulki super sprawa, jakiś czas temu koleżanka sprzedała mi namiary na to miejsce:). Byłem już kilka razy i zawsze bardzo fajnie się bawię. Mam wiele spraw wtedy do załatwienia, muszę dużo rzeczy przetestować, wdrapać się na kilka trudnych miejsc. Lubię w kulkach buszować na boso... :). Może takie zabawy wzmocnią mnie trochę. Dziś kończę 2,5 roku na ten moment jeszcze nie potrafię samodzielnie chodzić, postęp jest w chodzeniu za jedną rączkę z pchaczem oraz przy ścianach. Trenuje powoli wstawanie samodzielne, fajnie było by na wiosnę już samemu radzić sobie w piaskownicy. Od miesiąca zajęcia z wczesnego wspomagania rozwoju przeniosłem do przedszkola, na ten moment jest to najlepsze rozwiązanie. Rodzice pracują na cały etat i już brakowało nam godzin w dobie aby wszystko co mamy zaplanowane zrealizować. Z postępów z gadania na AUTO mówię AU :) i wszystkie samogłoski mam w jednym paluszku. Rozpocząłem naukę spółgłosek. Muszę zakupić kilka materiałów dydaktycznych, na szczęście mam 1% i nie zawaham się go użyć :). Pozdrawiam serdecznie!

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze