KAWALERSKIE SYLABY :)

By Kawaler Filip - 13:53


 pomoce dydaktyczne pobrałem z kreatywne.wrota




Od jakiegoś czasu kolejny etap metody krakowskiej Spółgłoski! Samogłoski mam opanowane w jednym paluszku, wyrażenia dźwiękonaśladowcze powoli ogarniam temat, odgłosy zwierząt mam ulubione i chętnie je powtarzam to wszystko zależy od dnia, nastroju i chęci kawalerskich :). Teraz na tapecie sylaby zaczynam od PA PE PI PU PY PO. Jakiś czas temu dostałem pełno pomocy dydaktycznych od koleżanki mamusi i wśród nich super pudło z klockami a na nich sylaby . Wymyśliłem zabawę, losujemy klocek i mama czyta mi na głos sylabę albo ja sam czytam jak znam, na razie tylko czytam samogłoski ale czasem zdarzy mi się przeczytać sylabkę :). Potem koparką ładujemy klocki oczywiście cały czas potarzamy i przekładamy na "teren budowy". Łatwo się nudzę i rodzice muszą być mega kreatywni aby zachęcić kawalera do nauki :).

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze