HIPOTERAPIA

By Kawaler Filip - 13:17

Zajęcia w Stajni Na Zielonej - Bonifraterska Fundacja Dobroczynna. Bardzo lubię chodzić na hipoterapię, zajęcia są w przepięknej scenerii a ludzie pracujący tam są bardzo życzliwi. Dziś dostałem pochwałę, że zrobiłem bardzo duże postępy. Ciesze się jak ktoś mnie pochwali, doceni że poradziłem sobie z czymś. Codzienna mozolna rehabilitacja, zajęcia dodatkowe, godziny spędzone w aucie na dojazdach, moja cierpliwość bądź też jej brak, mamy znużenie po całym dniu też nie łatwej pracy, tak jest na co dzień. I czasem miedzy tymi wszystkimi naszymi zajęciami są miłe słowa takie nie wymuszone na siłę na poprawę humoru... i te są najpiękniejsze! 





 koniki wracają do stajni, były sobie pobiegać, zjeść troszkę świeżej trawki



  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze