PODZIĘKOWANIA

Jak co roku w październiku na moim subkoncie w Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" pojawiły się wpłaty z jednego procenta. Wraz z rodzicami bardzo dziękuje za pomoc. To już trzeci rok w którym obdarzyliście mnie sympatią i przekazaliście mi swój 1 %. Środki te zostaną wydane rozsądnie na moją rehabilitacje. W tym roku planuję jeszcze intensywniej korzystać z prywatnych zajęcia z logopedą oraz masaże według koncepcji Castillo Moralesa. Mam już trzy latka i z mówieniem jeszcze nie idzie mi najlepiej. Dzielnie ćwiczę samogłoski, wyrażenia dźwiękonaśladowcze oraz sylaby według "metody krakowskiej". Jestem pilnym uczniem co dziennie wieczorem z rodzicami odsłuchuje program słuchowy "Słucham i uczę się mówić"  oraz czytamy pierwsze trzy książki "Kocham czytać".  W tym roku nauczyłem się samodzielnie chodzić co uważam za swój wielki sukces. Nauka chodzenia wymagała pomocy rehabilitantów, którzy byli przy stawianiu pierwszych kroków. Również hipoterapia wzmocniła moje mięśnie brzuszka. Wszystkie zajęcia opłacane były ze środków uzbieranych z 1 % w roku poprzednim. W 2017 roku nie planuje żadnych wyjazdów na turnusy rehabilitacyjne, przyjmujemy z rodzicami strategie systematycznych zajęć przez cały rok. Codzienna regularna praca daje efekty i tego będę się trzymał.



kawaler i krówka dziękuje :)
 kawaler i świnka dziękuje :)
  kawaler i słonik dziękuje :)
 i dinozaur 
  w tym roku planuje nauczyć się jeździć na hulajnodze na razie tylko po mieszkaniu trenuję 
 lubię też rysować
 lubię klocki dienesa


 lubię swoje ciuchciaki 


 najbardziej pilnowane miejsce przez mamę, jak mam tylko okazję to w mig potrafię trzy pierwsze półki opróżnić
 już jestem taki silny :)
 ale nie jestem idealny....
 uwielbiam zabierać telefon
 i potańczyć :)

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz